tirsdag, juni 15, 2010

Da jeg fulgte etter Mr.Big



Etter forespørsel fra trofast blogg leser (det høres litt viktig ut å skrive det), her er den lille historien om da jeg så Mr.Big:

Kollega Hilde og jeg var på vei tilbake på jobb etter en liten (lang) lunchpause da plutselig MR.BIG gikk forbi oss! Hilde fikk ikke dette med seg, så da snudde vi rundt og gikk fort og målbevist etter han... Går jo ikke an å ha gått forbi Mr.Big og ikke fått det med seg!
Da vi kom til neste lyskryss sto Mr.Big der og snakka i mobilen. Han så veldig casual ut, hadde ikke solbriller han gjemte seg bak en gang. Og han er mye kjekkere på ordentlig enn på TV, hvis noen lurte....

(Til info så hadde jeg ikke på høye hæler. Men det var absolutt en høy-hæl-anledning)

1 kommentar:

Kikka sa...

åh... jeg hadde besvimt om jeg hadde sett han tror jeg! Det hadde dessuten dette vært kjendis-jeg-kan-kysse-selv-om-jeg-er-gift situasjon! Han er høyt oppe på den lista... Men hvis jeg faktisk hadde sett han, så hadde jeg vel ikke klart noe annet enn å måpe *sukk*
Takk for innlegget- It made my day ;-)