onsdag, september 13, 2006

"Ka e' de du har i nesa??"


-ble jeg spurt om i går.... Joda, jeg har piercing i nesa. "Koffer det då??" Med to kritiske, godt voksne øyne rett oppi ansiktet mitt var det ikke like lett å svare overbevisende på at jeg synes det er fint. "Fint??!!! Nei de der ekke fint!! Du må ta vekk de der!" sa damen med stor innlevelse.
Da jeg forsikret henne om at jeg ikke har noen planer om å fjerne noe som helst, rista hun bare lett på hodet og sukka tungt...
"Ungdommen nå til dags" tenkte hun vel -ødelegge ansiktet sånn på den måten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

synes ikke du skal fjerne noen ting jeg.. hehe!
kult at du har oppretta blogg, så kan vi følge med på livet ditt i storbyen. London blir liksom litt lite i forhold nå :)
håper de er snille med deg der borte!
jeeeeeeei...

Anonym sa...

Stå på Vigdis, ikke la de gamle damene ta knekken på deg, moro å høre at du sto på ditt. Og gratulerer med ny blogg forresten, he,he:-)