lørdag, september 16, 2006

Ny glattetang!


I dag kjøpte jeg meg glattetang til håret.
Og for en gangs skyld tenkte jeg at jeg kunne jo lese bruksanvisningen som fulgte med (den var veldig kort).
I bruksanvisningen var det advarsler mot det meste -og det er nok helt sant at det er dumt å bruke elektrisk glattetang mens man dusjer eller la øynene komme borti den varme overflaten...
Men hvordan kommer man på å glatte håret mens man sover? Og hvordan klarer man å få det til mens hodet ligger på puta?
-Der røyk iallefall den sjansen for økt effektivitet!

3 kommentarer:

Kikka sa...

hehehe..- vi ler oss ihjel!!!! fantastisk :)

kari sa...

Kul blogg, Vigdis! Og sovesofaen ser digg ut, eg har så lyst te å komme. Eg slite litt med å legge te linker, ødela det lille eg hadde fått te her ein dag. Visstnok så e blogspot litt tungvint... Håpe du har det bra i storbyen!

Anonym sa...

Skjønner vel at du er i Uniten nå ja:-) Du har jo allrede blitt skikkelig flink Bignes! Gleder meg vanvittig til å holde sovesofan med selskap!

Mary