torsdag, oktober 05, 2006

Kulturuke

ulturkuke-tulkuruke-ultkuruke-ukturulke....
Denne uka har jeg sikkelig kulturuke -tror jeg er mer kulturell denne uka enn jeg var hele fjor tilsammen!
Mandag var jeg på "White horses of Rosmersholm" -et Ibsen skuespill fremført av unge, norske skuespillere. Tirsdag var jeg på konsert med Sissel Kyrkjebø (ja, hun sang Vestland, Vestland!) -veldig fint at folk gir oss gratis billetter (takk, Statoil!). I dag var det foredrag med Jostein Gaarder og etterpå kunstgaleri åpning på kjerka. Og i morgen er det Peer Gynt i Central Park. Og hvem vet hva helga bringer!
Jammen travelt å være kulturell...

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow!! vestland, vestland, da skoilla æ vorri der å songi i lag me sissel!

kari sa...

Æ e imponert! Og så må eg jo si at alt som e gratis e bra. I kveld ska eg se landskamp!!! Heia guttane våre!!!

Anonym sa...

Det ha vørti lekker me duo av Sissel og Åshild