mandag, august 13, 2007

Havana




Her er omsider resten av bildene fra Cuba! Vi var bare i Havana alle bildene er derfra, og der er det sånn:

  • -Veldig anerledes, de har feks rasjonering og mangel det meste, og folk er riktig hemmelighetsfulle
  • -Varmt og fuktig -Lonely Planet har nok helt rett i at det ikke er bra å dra i juli
  • -Fantastisk bra gatemusikk!
  • -Masse forskjellig å se
  • -Nedslitt; de fleste husene trenger en skikkelig renovering og alle bilene mangler nok ett eller annet...
  • -Rar pasta pesto...
  • -Dyrt! (skjønner godt at Flickan i Havana var blakk!)

Utrolig spennende sted er det, glad jeg fikk reist før alt forandres...

3 kommentarer:

kari sa...

Halloen. Ser ut som har hatt ein variert ferie. Kjekt å se bilder. Skjønne godt at det ikke tar heilt av å være i et land kor det rasjoneres, det va rimelig glissent i butikkhyllane ja... Kule damer med sigar i kjeften!
Eg og Åshild planlegge neste tur. Noen storbya i Europa vi bare MÅ oppleve....???

Anonym sa...

Fint at du har tatt med litt maler og stilasarbeid i bloggen din:)

Anonym sa...

Hei...

Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke rodde jeg ville likt meg på et slikt sted... Eneste mangelvaren for meg måtte jo være muligheten for Retail-Therapy. Men hva gjør vel det når man kan få Mojitos...

Misunnelig!!!