søndag, desember 09, 2007

Lost and not found..

Øredobbene på bildet kjøpte jeg på marked her på senhøsten-etter noen ukers tenketid og febrilsk leting etter riktig markedsbod. Og jeg har brukt dem kjempe mye, -helt til en onsdagskveld for en drøy uke siden... Jeg mista den ene et sted mellom huset mitt og konsulatet. Og jeg finner/fant/ kommer ikke til å finne den igjen. :-(
Veldig trist!
Jeg har jo skjønt at spørreundersøkelse ikke er helt det store (-eller er det ingen som tørr innrømme at de ikke gidder sende julekort til meg??)
Men jeg prøver igjen.... skal jeg kjøpe nye??

2 kommentarer:

Åshild sa...

trur de bynne å bli på tide me bilda av julepynta New York no..

kari sa...

Go jul, Vigdis!!!! Kor e du i jula og ka finne du på? Og ka blei det te med øredobbane?
Stjørdal i jula e GOOD. Vi kose oss heile familien sammen, med go mat og masse kos.