tirsdag, februar 12, 2008

Om å ta seg bra ut i bakken....

Da har jeg overlevd comebacket i slalombakken! Vil si det gikk riktig bra også, selv om det var 15 år siden sist. Overlevde skiheisen, og falt bare en gang. Vil vel egentlig ikke kalle det fall, det var mer en slags form for bremsing...

Jeg kjørte riktignok mest plog(!!), men hva annet skulle man forvente -det er jo langrennsløper jeg er innerst inne. Ganske så langt inne! (se http://ashilda.blogspot.com/ Ambisjonene var store!)

Men jeg vil si jeg tok meg godt ut i North Face iallefall.
Viste seg at jeg ikke er så veldig fotogen i North Face klær, derfor et bilde av meg på hemmelig kafe...

4 kommentarer:

Anonym sa...

synes du ska legg ut bilda fra skiturn!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Åshild

kari sa...

Gratulerer med dagen!!!!!

meg sa...

Takk :)