lørdag, februar 21, 2009

I do everything better in naturalistas!


Disse skoene må bare nevnes på bloggen min!
Syns ikke de kom helt heldige ut på dette bildet, men det er ordenlige høstsko og kule er de også.
Og så er det helt FANTASTISK gode å gå i, jeg kan gå mil etter mil -akkurat som Jahn Teigen! -Det var kanskje sånne sko han hadde??!
El Naturalista-sko anbefales på det varmeste!! (de er ganske varme også, ja...)

Da jeg letet etter bilde av skoene på nettet, var jeg innom Skoringen, de selger slike sko. Og der hadde de horoskop. Her er sko-horoskopet mitt, er litt usikker på hvor enig jeg er da...:

Væren 21.3–20.4:
Du er ikke enkel å dra på shopping med! Alltid skal du være først, så kanskje du bare skal skaffe deg noen lynraske løpesko, slik at du kan rase av gårde over slettene ... Det ville også passe til ditt høye aktivitetsnivå, som får en russisk beatboxer til å minne om frøken ur i sakte film!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, de va arti