mandag, februar 16, 2009

Snurr film!

Det har vært litt dårlig med innlegg i det siste, og grunnen er rett og slett at det ikke har skjedd så mye oppsiktsvekkende som er verdt å skrive om.. Januar og halve februar har liksom gått sin gang... (heldigvis!! vinteren nærmer seg slutten)
Men en ting jeg har gjort er å se film!
Jeg har vært massse på kino, og har enda ikke rukket over alle de Oscar nominerte.
Av filmene over var uten tvil The Wrestler den
absolutt dårligste! Det er så dårlig at den ikke er verdt billettpengene i det hele tatt!! -ikke gå å se den, ikke lei den på dvd heller!!
Slumdog millionaire er kjempe bra -må sees -og Australia skal definitivt kjøpes sånn at jeg kan se den om og om og om og om igjen! Gleder meg allerede!

Også har jeg meldt meg inn hos Netflix -en fantastisk bra dvdutleie på nettet der de har det aller meste -til og med norske filmer!! Så det er mere film i sikte!

3 kommentarer:

kari sa...

Like den nye looken på bloggen din!! Enig med deg at Slumdog Millionaire va ein bra film. Eg har og sett Changeling, og det va og ein bra film. Anbefales!

Kikka sa...

er den wrestler- filmen en guttefilm? Klaus har lyst til å se den, jeg har IKKE!!!! har ikke noe sansen for det der jeg..

meg sa...

Wrestler er ikke verdt å se i det hele tatt!
Men nå har jeg sett The Reader og den var veldig bra!! Kate Winslet fortjente Oscar'en.