mandag, august 15, 2011

Skap plass eller skapplass?

I dag fikk jeg IKEA katalog i posten - Hurra!
Jammen lurt å si Ja takk til uadressert reklame.
Det er så kjekt å bla gjennom IKEA katalogen for første gang, jeg blir skikkelig gira på å fikse i leiligheten. Denne gangen er fokuset på å utnytte dårlig plass og de har masse gode eksempler på hvordan man skal gjøre det..
Men; skulle gjerne hatt dem hit på besøk, hvor ville IKEA foreslått jeg skal oppbevare skoene mine?
For såvidt jeg kan på bildene har de helt glemt å ta med hvor man skal oppbevare skoene (det er jo ingen som har bare 5 par sko slik det er på bildene i katalogen). Hvor skal støvsugeren, plastbøtta, ekstra dyna, tørkeruller og kofferter oppbevares?? Det har de hoppet elegant over... lure svensker. Men bortsett fra det:  Det er veldig kjekt med ny ikea katalog!

Må i anledning IKEA også vise fram det IKEA innrammede Bergensbanekartet mitt. Kartet er utgitt i 1928 og har fått et par aldringstegn, men fint er det!

I Love Ikea.



Ingen kommentarer: