tirsdag, februar 06, 2007

Besøk av Marita

Nå har Marita vært på besøk og det var såååååå kjekt!! Vi prata, spiste bagel med cream cheese, så film, prata, spiste middag i restaurant i 47.etasje og shoppa. Dvs Marita shoppa, hun tok til og med shoppespiriten min -noe som bekymret meg veldig -men det årna seg da jeg så et par skikkelig kule sko!! Puh...

Også var vi selvfølgelig på sjokoladerestauranten, -et aldeles DEILIG sted nevnt tidligere på denne bloggen... og den nevnes sikkert igjen!

Og så prata vi vel enda litt mer ja, og så skulle Marita dra...Ei uke går fort når man har det gøy!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Og det var SÅ kjekt å være på besøk!!! -Marita-

kari sa...

Kom inn på den linken nå. Eg måtte bruke internet explorer, for det gikk ikke med Mozilla, hvis du skjønne. Men nå har eg sett litt på menyen, og det såg jo bare nyyyydelig ut!!!!

meg sa...

Nydelig er bare forbokstaven!

meg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.