tirsdag, februar 20, 2007

Oppsummering

Nå har jeg snart vært i New York i et halvtår -tiden går fort når man har det gøy!!
Så da er det på tide med en liten oppsummering:

Ting jeg ikke liker med New York:
  • Alle skal ha tips
  • Tidsforskjellen til Norge; alle sover når jeg er på msn eller vil snakke i telefonen
  • Det blir hybelkaniner her
  • Stratos koster 15 kroner!!
  • Håret blir ødelagt fordi det er MYE klor i vannet

Ting jeg liker i New York:

  • Går an å gå ut i joggebukse
  • Er lov å lese ukeblader på butikken uten å kjøpe dem
  • Slipper å lage mat – takk til alle som har startet take away (særlig takk til Sushien på hjørnet, selv om den delvis vekker minner verdt å gremmes over!)
  • Det skjer alltid noe -og alt skjer, er jo ikke New York sin feil at man ikke kan få med seg alt.
  • Ta taxi!
  • Max Brenner som åpnet sjokoladerestaurant (nå en gjenganger i denne bloggen -og siste ord er ikke sagt!)

Konklusjonen blir vel da at etter et halvt år i det store eplet er London forbigått på topp-by lista..

2 kommentarer:

kari sa...

Nå e eg der om ei uke! Eg glede meg villt. Ser ikke ut som eg trenge å ta med meg noen sommerklær iallefall....herlig. E det noe du har lyst på fra moderlandet, så må du bare si ifra. Og det meine eg!!!!

Kikka sa...

..det er nå ikke så aller værst her i London ell da..
:)
Godt at du trives

klem