lørdag, mars 07, 2009

Utflukt til Ellis Island -og en tur innom Max B.

Nå har jeg omsider vært på Ellis Island, innvandrer museet der de fleste av immigrantene som kom til New York var innom.
Bra museum (men ikke på Alcatraz nivå) og så var det fin båt tur ut dit i deilig vintervær!
Båten kjørte forbi Frihetsgudinna også.
Tror aldri jeg har sett bilde av gudinna sett bakfra -men her er det:

Og så var jo Manhattan nydelig i kveldssola da vi kom tilbake:



Og så måtte jo Sunniva, Kirsti og jeg på Max Brenner restauranten også..
Det var en søt opplevelse-som alltid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlig!
Har en kommentar til tittelen din først:
Everything Ken can do, Barbie can do better ;)

Også syns jeg du har en fin og morsom blogg! Ikke verst at jeg og Kirsti dukket opp der!

Tusen takk for oss, det var stor stas! Nå angrer jeg nesten på at vi ikke var innom Ikea! Høres morsommere ut i USA enn i Oslo...