torsdag, oktober 14, 2010

Mañana, mañana....


I dag lagde jeg en liten liste over ting jeg skulle ha gjort, burde ha gjort og MÅ gjøre på jobb..
Og ikke overraskende viser det seg at det er nok å gjøre fremover.
Inni hodet mitt har jeg også en liste over ting som burde gjøres hjemme. Det er feks på tide å rydde bort sommerklærne, ordne ting som skal til frelsesarmeen og det er vel på tide å kaste ukeblad som er 3 år gamle.
Men; tror jeg kanskje gjør som Nemi og tar det i morgen i stedet..eller dagen deretter..
Mañana, mañana... ah..

2 kommentarer:

kari sa...

Mañana, mañana....ja kjenne te det! Deilig innimellom, men slitesomt i lengden. Lykke te! Du har vell litt på programmet framover. Skjønne du har fått deg ny jobb, gratulerer!

meg sa...

Ja det kan absolutt være irriterende og! Har en del ting å gjøre ja, har en drøy måned igjen her. Og så har jeg vært heldig så jeg har jobb å gå til hjemme...