fredag, oktober 10, 2008

Egotrip dag 3 -støtte næringslivet

Dag 3 starta ikke helt som planlagt da det viste seg at antropologi museet hadde flytta, -tror det er en stund siden Lonely Planet folka var i Panama!

Men markedet jeg ville på var på samme sted som før, så etter en tur til et av verdens dårligste museum dro jeg til markedet. Der var det litt ecuador stemning rett og slett, men mindre mas...
De gamle amerikanse skolebussene er i Panama også, men her er det forbudt med musikk på bussen..



I Panama har de malet på bussene, og det er skikkelige greier. Se for eksempel nærbilde av denne bussen - ikke verst!!



Markedet hadde små boder der de solgte ymse utvalg av suvernirer. De hadde alle stort sett det samme som i andre latino-land, dette bilde kunne like godt vært tatt i Bolivia eller Mexico.





Og så måtte jeg jo ta bilde av dagens mest komiske kjøp... Den ene butikken på markedet hadde Panamabestikk med flagg! Og på den engelske utgaven står det: " Memory of Panama"... Gleder meg til å spise havregryn med den!





Etter turen på markedet ble det torden og pøsregn, så da var det fint å stikke innom kjøpesentret... Fikk støtta butikkene der litt også.


Nå er det nesten slutt på egotrippen, og "alle" (jeg, pc'n og kameraet) er enige om at det har vært en fiiiin tur!!